RSS

....

Entry kali nie...xde tajuk..
sebab aku pun tak tahu nak tulis tajuk apa...
apa yang aku akan katakan di sini adalah apa yang aku rasa sekarang ni..

2 hari lepas aku menerima berita sedih 
bahawa aku telah gagal lagi...
untuk kali yang keduanya..
mungkin aku tidak layak untuk berada di kedudukan itu..
atau 
macam yang pernah dikatakan oleh kawan aku si "mini cooper"
"ANYTHING HAPPEN FOR A REASON"
dan kini 
aku telah menerima semua yang terjadi sebagai takdir hidup

DAN HARI INI,
aku masih lagi sedih, bukan kerana apa yang telah berlaku pada 2 hari lepas
TETAPI
apa yang telah berlaku pada pagi tadi di rumah
Salahkah apa yang aku lakukan???
Tiada niat di hati aku untuk menyakiti sesiapa pun
TAPI
Kenapa aku dianggap berkasar dan menyakiti???

Bukan sekali tapi kerap kali perkara ini terjadi
Adakalanya sehinggakan aku rasakan
lebih baik aku tidak punya apa-apa
sekurang-kurangnya perkara seperti ini tidak berlaku
Apakah yang harus aku lakukan???
Haruskah aku terus-terusan berdepan dengan situasi sebegini???
ATAU
Aku harus pergi jauh dari mereka???




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment