RSS

~ MIMPI~


Perkara yang paling aku takut untuk berlaku akhirnya terjadi juga
Aku menerima email dari AA Amour yang mengatakan 
bahawa hubungan kami berakhir dengan alasan ada sesuatu terjadi keatas "DIA" 
dan mereka akan berkahwin
AA Amour mengatakan hubungan kami adalah satu kesilapan
dan aku amat kecewa dan sedih dengan apa yang berlaku 
Aku tidak bersedia untuk menghadapi saat2 seperti ini 
walaupun pada awal hubungan kami aku memang tahu akan risikonya
Tapi aku tidak menjangka perkara ini akan terjadi secepat ini
Tapi aku harus menerima hakikat bahawa AA Amour bukan lagi milikku
DAN SEGALANYA TELAH BERAKHIR

ITULAH MIMPI YANG AKU ALAMI MALAM TADI
MUDAHAN-MUDAHAN IANYA TIDAK AKAN MENJADI KENYATAAN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment