RSS

~Aku & AA Amour ~

Aku & AA Amour masih bersama
tetapi hubungan kami agak dingin
dan kami bertengkar lagi apabila aku menyatakan hal ini dengan AA Amour
katanya semuanya adalah berpunca dari sikap aku
Aku yang menyebabkan hubungan kami menjadi seperti ini
Aku agak berkecil hati apabila dia menyatakan begitu
Aku hanya mahukan perhatian darinya
Dan kini aku merasakan seperti AA Amour jauh dari aku
AA Amour hanya akan sms aku untuk menyatakan 
dia sudah sampai di office, dia sudah di rumah dan selamat malam
tiada lagi untuk kami berkongsi cerita, masalah @ kerja masing-masing
semuanya telah berubah
aku pun seperti telah hilang rasa ingin bertanya @ bercerita masalah dengan AA Amour
sedangkan sebelum ini AA Amour adalah pendengar setia  & penasihat semua masalah aku 
tidak kira masalah keluarga, kawan-kawan @ kerja aku
Kini aku akan sms AA Amour hanya mengikut rentak AA Amour
bukanlah kerana aku tidak berminat untuk mengetahui mengenai AA Amour
ini kerana aku tidak mahu hubungan kami menjadi semakin keruh
dan mungkin adalah lebih baik aku hanya mengikut rentak AA Amour dalam perhubungan ini
mungkin AA Amour mahu aku jadi seperti ini
seperti orang yang tiada perasaan, hanya mengiyakan dan berdiam sahaja
Itulah aku kini

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

surie wan said...

keep up ur life mbok!!! jangan ikot lak perasaan kitak... teruskan kehidupan... ada insan lain yang memerhati kitak....

Post a Comment