RSS

~Redha....Andai Ini TakdirNya....~

Setelah agak lama aku mendiamkan diri
Kini...
Aku kembali dengan semangat yang baru....
Harapan yang baru...
Juga impian yang baru...
Alhamdulillah...Akhirnya...
Aku redha akan takdir yang telah ditetapkan olehNya
buat aku...
Pasti ada hikmah atas apa yang telah terjadi...
Aku lebih tabah menghadapi dugaan dalam hidup ku kini...
Hanya kepada NYA ku bermohon 
agar aku mendapat yang terbaik dalam hidupku
AA Amour...
Hanyalah kenangan dalam hidup aku
Kerana semua ini 
telah banyak mengajar aku erti hidup yang sebenarnya....
Kehidupan harus diteruskan...
DAN
Kini aku lebih bahagia tanpa perlu memikirkan LELAKI...
Biarlah aku sendiri
Kerana aku tidak sanggup untuk kecewa lagi
Biarlah DIA menentukan segalanya....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment